Tips en bereikbaarheid

*Weet u dat, u uiterlijk 30 april aangifte moet doen?
*Weet u dat, als u voor 1 april aangifte doen dat u voor 1 juli al antwoord heeft van de belastingdienst?
*Weet u dat, er jaarlijks tientallen belastingregels veranderen?
*Weet u dat, de toeslagenwet elk jaar anders is?
*Weet u dat, de huurtoeslag wordt aangepast de komende jaren?
*Weet u dat, u dat er een wet in de maak is dat u ook huurtoeslag kunt gaan ontvangen als uw huur boven de huurgrens is?

Hoe kan ik een afspraak maken?

U kunt eenvoudig een afspraak maken via onze website, telefonisch contact met ons opnemen of een WhatsApp bericht sturen.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Openingstijden kantoor.

Maandag            10:00-16:00 uur        
Dinsdag               10:00-16:00 uur        
Woensdag          12:00 - 16:00 uur
Donderdag         10:00-16:00 uur
Vrijdag                 10:00-16:00 uur

Wat zijn de tarieven van jullie diensten?

De TARIEVEN van onze diensten zijn afhankelijk van de specifieke service die u kiest. Zie hiervoor de pagina DIENSTEN

Wat moet ik meenemen voor mijn belastingaangifte?

Voor uw belastingaangifte is het belangrijk om relevante documenten mee te nemen of naar ons te mailen.

* Uw bankrekening overzichten per 1 januari 2024.
* De jaaropgaven van u en uw eventuele partner als u daar samen    aangifte mee doet.

De volgende documenten indien op u van toepassing:

* De hypotheekgegevens die voor u verstrekt zijn, zoals schuld- en    renteoverzichten.
* Het WOZ-waardeoverzicht van uw huis.
* Zorgkosten die niet werden vergoed door u ziektekostenverzekering en die niet vielen binnen uw eigen risico, zoals reiskosten, parkeerkosten naar dokter en ziekenhuis, dieetkosten of andere betalingen.
* Eventuele giften aan ANBI-instellingen of giften met een contractuele overeenkomst.
* Pensioen en/of lijfrente overzichten.
* Overzicht van uw kapitaalverzekering/beleggingen
* Uw voorlopige aanslagen.
* Alle overige zaken die belang kunnen hebben op uw aangifte.